top of page

Reviews 

301572895_612974190389841_4459810395610986816_n.jpg

Social media strategie & training 
Etty Hillesum Lyceum | De Marke 

Aanleiding

​"De Marke heeft, net als veel andere scholen, door demografische ontwikkelingen te maken met leerlingendaling.Daarom zochten wij naar een andere manier om -meer- nieuwe leerlingen aan te trekken. We wilden ze (en hun ouders), via onze social media kanalen, in een vroeg stadium kennis laten maken met de mogelijkheden van De Marke. Leerlingen en ouders krijgen dan een goed beeld van onze school en waar wij voor staan  en kunnen zo een weloverwogen keuze  maken in groep 8"

​

Aanpak

"Denise heeft onze wensen in kaart gebracht, maakte een strategisch social media plan en een goed uitvoerbare content kalender, zodat we continuïteit en kwaliteit in onze posts houden.

 

Daarnaast gaf ze ons trainingen (social media en Canva), tools en heeft ze ons geleerd hoe we zelf de verbinding kunnen maken met onze doelgroep".

​

Resultaat

"Vóór de samenwerking met Denise, postten wij af en toe wat op Facebook en Instagram. Het social media traject met Denise heeft geresulteerd in meer kwalitatief goede posts, meer zichtbaarheid, meer volgers en interactie op onze social media kanalen. Ook hebben we meer aanmeldingen binnen van nieuwe leerlingen. 
Ik vond dit een heel waardevol traject en zeker aan te raden als je je organisatie of onderneming beter wilt positioneren op social media".

 

- Ester Schimmel, hoofd Communicatie | EHL De Marke

02

Kopie van Image+ tekst (300 x 305 px) (45).png

Social media strategie 

"Werken met Denise is een verademing. Ze is strategisch én praktisch, en nooit te beroerd om nét een stapje verder te gaan. Ze maakt zich een (nieuw) onderwerp helemaal eigen en komt met originele ideeën. En wat ik heel prettig vind, ze durft ook kritisch te zijn op zichzelf én op mij. Dat is wat ik met partnerschap bedoel.

 

Kortom: zoek je een bevlogen en goede social media-expert wier werk ook conversie oplevert? Neem contact op met Denise"

​

Dorine Holman | Literair agent/Impresario 

03

Kopie van Image+ tekst (300 x 305 px) (46).png

Social media advies & training 

"Ik leerde Denise Stadman van SocialSells kennen via literair agent/impresario Dorine Holman.

​

In de aanloop naar de door Dorine begeleide presentatie van mijn boek ‘Plagwijk – dorp langs de rand van het land’ in april 2024, werd duidelijk dat adequate inzet van social media onontbeerlijk zou zijn om het verschijnen van het boek zo breed als mogelijk onder de aandacht te brengen.

​

Hoewel ik al geruime tijd een aantal social media platforms gebruik, wist ik er maar weinig van, zeker wat betreft de mogelijkheden voor sales en commercie en hoe die online vorm te geven.

 

Dat besef van slechts oppervlakkige kennis van de mogelijkheden die social media bieden, drong pas echt door toen Denise Stadman, op advies van Dorine, kwam uitleggen hoe er het meeste uit te halen.

 

Zij leerde mij enkele simpele gereedschappen, onder meer het gebruik van hashtags, om mijn bereik te vergroten. Denises actieve ondersteuning heeft er ongetwijfeld aan bijgedragen dat de boeklancering een succes werd. Ik zag dat ook daadwerkelijk terug in bijvoorbeeld reacties op posts en het aantal bezoeken aan mijn website.

 

De deskundigheid waarmee en klantgerichte manier waarop Denise een digibeet aan de hand neemt en een maatwerk aanpak kiest, resulteert ook in plezier om het zelf te gaan proberen. Met wisselend succes, dat wel, maar Denise is een echte teamspeler en dus nooit ver weg. Ik kan Denise Stadman/SocialSells van harte aanbevelen."

 

- Robert Beernink | Auteur 

bottom of page